søndag 16. august 2009

Endelig litt jobbfri....

Når man først har fri så er det trivelig å være litt sosial. Jeg var så heldig å få besøk av min venninne Ellen idag! Ellen bor så langt unna at jeg nesten vil anse henne som utlending nå, men snakker fremdeles flytende norsk (hah ;)) og er som alltid en morsom dame å være sammen med....

Den kommende uken reiser vi bort for å parre to av tispene våre. Bea ser ut til å ta det hele med knusende ro der hun ligger. Hun er en morsom liten dame som elsker å ligge i barnestolen til Hedda Aurora... :)
Denne uka skal jeg ta med meg Selma til veterinæren for en røntgenundersøkelse. Hun er definitivt drektig for magen strutter nå, men antallet er enda uvisst, så det skal bli spennende å se hvor mange småtroll hun bærer på...
Ikke lenge igjen til fødsel heller nå!!! :)

1 kommentar:

a darkened horizon sa...

Åh, så utrolig spennende! Jeg gleder meg som en unge til å følge med, og se hva som skjer, og hva som eventuelt måtte komme av småbamser. :) Lykke til igjen! :)