mandag 19. mai 2008

Jippi... Jeg skal bli tante igjen...

Bildet er av Prinsesse Pudding (Marit) og Tante Tone (Min lillesøster)... Idag fikk jeg høre at jeg skal bli tante igjen, og Marit skal få seg en lillesøster (eller en lillebror...)
Hun (altså Tone) er over halvveis i svangerskapet så her går det fort unna...


Tok noen nye bilder av fire uker gamle Luna idag... Flere bilder ligger på hjemmesiden...

Jeg skulle tatt noen bilder av Charm og lagt ut på hjemmesiden også, men det er mye å gjøre her for tiden.
Jeg klarte å skamklippe Albert i dag også ettersom han luktet løpetisper og ikke ville stå i ro. Han er så stygg at jeg er sikker på at dommerne kommer til å gi ham noen medlidende blikk på søndag... haha...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gleder meg til å treffe dere på søndag:)

Lillian sa...

hehe... ikke mye å se på hvertfall. Albert ser skabbete ut stakkar. Vurderte faktisk ei stund om jeg IKKE skulle stille ham. Men er greit med all treningen man kan få :)

Anonym sa...

Klart du må stille han:) Mini er ikke i pels for tiden,og ser ikke så bra ut han heller:p