fredag 9. mai 2008

Hjelp, jeg mangler en hund....!!?!

Idag skulle Lucky Charm komme med fly fra Canada via Frankfurt til Oslo.... Jeg syns det var rart at SAS Cargo ikke ringte for å bekrefte reisen hit, men tenkte ikke mer over det før jeg plutselig fikk telefon fra Lufthansa Cargo i Frankfurt idag mens jeg stod i banken....

Har du noen gang snakket tysk stotrende foran en haug nysgjerrig bank-kunder?? Vel, det kan ikke anbefales.... Jeg ble lettere anspent, og en anelse panisk da jeg hørte at det ikke var booket reise til Norge....

Charm kommer IKKE idag... Etter fem telefoner til Frankfurt og like mange til SAS Cargo på Gardermoen så ble det endelig bestemt at hun kommer i morgen i stedet. Så der var det bare å booke nye flybilletter til oss også. Enda flere tusenlapper ut gjennom vinduet...!!

Jeg tror jeg har forstrukket tålmodighetsmuskelen min.... Hvertfall etter å ha snakket med en nebbete frøken hos SAS Cargo som var mer opptatt av at hun ikke ville arbeide overtid i dag enn å ordne opp så Charm fikk ny booking hit....
Jeg blir så sint... Jeg har nok alt for dårlig gemytt til at jeg bør avles mer på..... :)

Håper at Charm har det okei i Frankfurt i natt... og jeg krysser fingrene for at kjerringa på cargoen får verdens verste tilfelle av hemoroider!! hehe...

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerer med nakendyret, det krever nok ikke så masse pelstell heller da...nydelige hunder dette. Får håpe du finner den bortreiste hunden din for dette var en historie jeg kenner da jeg imp. fra Australia...men det gikk godt og håper det går godt for din lille venn også. God Pinse til deg og vofsene. BB