søndag 27. januar 2008

Søte englebarn på to og fire

Jeg mener det søteste i hele verden er babyer i nattdrakt og "djevellue"... Jeg blir aldri lei av å se på Hedda... Myrsnipetendensene blir ikke mindre med årene, og jeg syns selvsagt at barna mine er det fineste motivet å ta bilder av... Jeg har allerede fulle albumer av Hedda-bilder... :) Og nokså mange fra før av Kia og Maya... Nå har jeg i tillegg begynt på "ungdomsalbum" til dem...
Her er to av mine englebarn... Hedda (2 måneder) og Kia (15 år)


Et nytt bilde av Bertil , seks dager gammel... Tjukk og god liten mann... han er en sprelsk liten rakker som gjør rømningsforsøk fra valpekassa mange ganger daglig... :)

Lille Baby, seks dager gammel... Hun er ikke så veldig stor, men søt som sukker.... :)
Hun blir dyttet av puppen av Bertil, men nå har hun blitt så tøff at hun dytter tilbake... En dame med bein i nesa! :)


Ingen kommentarer: