onsdag 23. januar 2008

Nye bilder av valpene...

Valpene lever i beste velgående og Jenny er en stolt mamma... "Bertil" og "Baby" er nokså like i størrelse, men Bertil er litt tjukkere... Begge to er veldig matglad, og syns det er ok å bruke dagene på å spise og sove...

Bilde av "Bertil" (Ja, jeg liker navnet Bertil.. hehe... En valp i det forrige kullet vi hadde hjemme het også Bertil).... Han er helt kullsort med varmrøde tegninger... Tror nok han blir en riktig kjekkas! :)

Et bilde av "Baby".... hun var minst av de to valpene, men hun ser ut til at hun kan bli en kort pen dame...


4 kommentarer:

Hulda sa...

Så skjønne hunder du har. :) Vi har bichon frise, de er herlige. :)

Berit T sa...

Du så herlig!!!
Har også hatt pomeranien for seks år siden, men den døde, 10 år gammel. Nå har vi en dachs tispe, snart 6 år, og har aldri hatt valper på henne. Kunne vært fristende tidligere, men hadde vel aldri greidd å solgt de.

Lillian sa...

Jeg hadde lyst til å skaffe meg Bichon Frise for maaange år siden jeg også... heldigvis ble det ikke det, med tanke på alt pelsstellet de trenger! ;)
Pommer er myyye enklere! :)

Hulda sa...

Takk for hilsen, joda jeg har bilder av Tuva også på bloggen, men det er nok en stund siden sist hun var der. Ja, bichon trenger mye pelsstell, men jeg syns det er artig å holde på med, de blir jo så fine. :)