fredag 19. februar 2010

Ting tar faktisk ikke tid....

Jeg var innom dogweb'en i går og oppdaget at Emma sitt kull har blitt registrert.
I og med at jeg beholdt "Bertil" litt lenger så ble ikke registreringspapirene sendt inn før kullet var litt over 9 uker gamle. Nå er de 11 uker gamle og allerede registrert i NKK.
Jeg har hørt så mange klager på NKK om forsinkelser og tull, men jeg har aldri opplevd noe sånt selv. Man kan vel ikke klage på 1-2 ukers behandlingstid??

"Hummingbird Av Machiggian" ( Timon; tidligere kjent som BERTIL - en av Bertilene mine hvertfall)
"Honeycorn Av Machiggian" (Honey-Hånni-Honeycorn.... Slett ingen Honeymus dette nei (intern))

Nå går vi litt i spenning her. Om noen dager skal jeg dra innom innom Lucy og sjekke om hun er drektig... Jeg har allerede lagt inn en bestilling på hva jeg ønsker meg, men det er ikke sikkert jeg får viljen min denne gangen heller...
*Krysser fingre og bein*

10 kommentarer:

Camilla Kristoffersen sa...

Jøss, det var ikke dårlig. Vi ventet i 6 mnd. på reg. av Casper. Så om ikke d var nok, klarte de å reg. han med feil oppdretter i tillegg:p men bra de er kjappe av og til!! :)Nydelige valper forresten. Tvi tvi med Lucy :D

Camilla og Hånni :) sa...

Stakkar Honey, hadde såå lyst å hete Honeymuuuuus ;)

Lillian sa...

Må ha omregistreringen av tispen i orden før registrering av valpene ja ;)

Honeycorn har ikke lyst til å hete Honeymuuuus nei ;)Hun er hvertfall ikke mye museaktig i uttrykket! :)

Camilla sa...

Hehe, ja.. den skulle da være det:P nei, hun er ikke så museaktig i uttrykket som Tuttmuuuus da sjø;)

Lillian sa...

Stakkar Tutti fortjener ikke musenavn hun heller da. Hun er ikke noen spissmus nei! :p

Camilla sa...

Har du hørt om mus med kennelhoste før:P? ;)

Lillian sa...

Har ikke det nei... Det er det jeg sier; hun er ingen mus ;)

Elisabeth sa...

Vet ikke helt jeg Lillian. Jeg sendte inn championatanmeldelse på Tara for snart halvannen måned siden. Behandlingstiden skulle forøvrig være ca. 14 dager... Tror det kommer veldig an på fravær i NKK. Virker ikke som om de dekker opp for hverandre om en er borte en kort stund så da hoper det seg vel opp litt. Har til og med sendt en purremail, men heller ikke fått svar på den - og det pleier man å få svar på veldig raskt så tipper a Dagny ligger i sengen for tiden ;oP Tvi tvi med Lucy-jenta!

Lillian sa...

Hehe... Ingen regel uten unntak Elisabeth!
Spørs om det er influensa i NKK da ja... hehe... Grattis med championatet forresten Elisabeth!

Elisabeth sa...

Takk for det! :oD Nå er det endelig registrert i NKK også. De hadde (som jeg har opplevd et par -tre ganger før) rotet bort papirene, men straks jeg fikk sendt dem inn på nytt ble det registrert på dagen. De er kjappe sånn :oD Jeg hadde forøvrig rett i det der med fravær ;oP