onsdag 16. desember 2009

Jenny's smågull <3

Lucifer
(Gato Negro Av Machiggian)

Lucifer er så søt. Som en liten lodden hamster ;)
Jeg er ikke heeeeelt bestemt enda, men jeg tror Lucifer skal få fortsette å bo hjemme hos oss...

Loke (Ghost Rider Av Machiggian)

Loke er en creme sobel hanne og han er mellomste pommen i flokken. Søt liten mann, og jeg har vurdert om jeg skal beholde ham hjemme, men fornuften (les:Wiggo) sier at han antageligvis skal selges...
Av og til er det veldig vanskelig å selge valper, men om man beholder alle så spørs det om det hadde blitt for mange etterhvert...


Lucas (Gummy Bear Av Machiggian)

Lucas er en kompakt liten hanne. Han minner meg om en mini-albert. Skikkelig kraftig beinstamme med bredt, kort snuteparti og skikkelige bamseføtter...
Jeg ønsker meg større hus og flere timer i døgnet i julegave av nissen. Hadde jeg hatt mulighet så skulle jeg beholdt Lucas også, men jeg tror jeg må selge ham... *sukk*
Nå TROR jeg at jeg har tatt det endelige valget, men vi får se hva tiden viser. Valpene er jo bare fire uker ennå og når de blir eldre så kan det jo hende jeg endrer mening... Time will show! :)

6 kommentarer:

Catrine sa...

Så utrolig fine!:) Blir jo helt valpesyk...

Karianne sa...

Gud så nydelige de er Lillian!! Skjønner godt du har problemer med å velge, derfor kan jeg gjøre valget enklere for deg.. Jeg tar alle tre;)

Anonym sa...

De er nydelige :)) Lucifer er jo bare like fin som navnet..hehe
Kanskje jeg får en av gullklumpene dine dettende ned her gjennom pipa på julaften,for jeg tror på nissen altså ;)
Nina og pommene

Anita S sa...

En flott trekløver :0)

Lillian sa...

Så snill tror jeg ikke du har vært i år Nina ;) hehe...

For det første så er det vanskelig å velge hvilken hanne jeg skal beholde selv, og når jeg endelig bestemmer meg for det så må jeg bestemme meg for hvem som skal få kjøpe... Å selge valper er det verste med å være oppdretter! :p

Du får nok ikke alle tre nei Karianne ;)

Karianne sa...

Ja, kan tenke meg det ikke er lett å gi slipp på disse herlighetene:)