fredag 31. juli 2009

Heeelt bak i bildet er huset vårt... Jeg tok en "snarvei" og løp gjennom åkeren for å hjelpe til da ulykken skjedde. "Bad idea"!! Jeg hadde nok spart både tid og energi om jeg hadde løpt på veien... :p
Det er FORFERDELIG tungt å løpe gjennom en kornåker...

Mannen som kjørte bilen var heldigvis i fin form, uten store skader, men han fikk seg en bra trøkk for bilen ble kastet rundt mange ganger før den ble liggende...

http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article1359891.ece

2 kommentarer:

Tone sa...

Vettu, dette så jeg i avisa, og tenkte først: Godt han ikke hadde større fart ;)
Deretter lagret jeg bildet på maskina og skulle legge det ut på bloggen i dag. Du kom meg i forkjøpet...
Flink du er som opptrer som en ekte sykepleier og sjekker fører av bilen!!!

Anonym sa...

HEHEHE, atet!:p
Stakkars bilen. R.I.P Vento.