fredag 19. juni 2009

Besøk av Thira & co

Dette er Thira eller "Essence Of Glory Av Machiggian"
som hun heter på papiret.

Fantastisk flott farge og perfekte tegninger på henne. Hun har til og med blåsvart underull!!! Og hun har skikkelig strihåret pels...

Thira blir 1 år i begynnelsen av august og er ikke helt "ferdig" enda, men hun har bra kropp og elegante bevegelser... :)


Thira med foreldrene sine Anne-Beth og Kim, og sin lillebror Coda.... (en bitteliten creme chihuahua).
Veldig trivelig at dere tok dere en tur oppover så vi fikk se dere og Thira igjen! :)


Thira har arvet ganske mye fra sin mor, deriblant stemmen(!!)... Hun er en skikkelig vaktpom og vet å varsle ifra (men her tror jeg matfar ba henne bruke innestemmen :))... hehe... Men en veldig trivelig pom med trivelig gemytt...

Machomennene Askedask og Coda... Jeg vet ikke om jeg hadde blitt redd noen av dem om de hadde blitt sint...

Thira, Coda og Kim sine føtter (jepp, jeg er en flink fotograf! :p)
Jeg prøvde å ta bilder av Coda og Thira sammen, men det var vanskelig. Om en av dem kikket i kamera så kikket den andre bort.
Her stod de derimot begge ganske fokuserte. Jeg tror muligens det var en av naboens katter som var spennende....!! :)

Ingen kommentarer: